Monday 26 December 2011

ape boleh buatt !

fuhh !! naseb baek la ade lagii.,. ape yang ade niey ??hehe 
nak tau ke ?? nak la tuhh.,. jom dengar cite.,.

ehh.. terlupe something.,. Assalamualaikum (:

sebenarnye aku nak kua banda g jumpe along angkat aku.,. bab die nak adjuz tali gitar aku n ajar men sekali.,. ciann sangat at die.,. die balek raob bab nak tolong aku.,. da la kje kan ?? sowie la tayunk oii.,. takde rezeki.,. maaf lom de kaitan lagi ngan yang atas tuu.,.hee :)) mukadimah ckit.,.

haaaa ! mak tetibe ajak aku g beli baju n kasot kolah.,. maklom la still dak kolah g.,.hikhik takpe,last year !! tapii kan bab niey la aku tak lepas nak g jumpe along.,. g la round banda baru.,. da jumpe kasot yang berkenan d ati.,. tapi sayang,saiz takde.,.haha tuu makan die lau kaki kecik.,. huh !! myb rezeki aq jumpe yang de saiz.,. e2 pown yang paling kecik kott.,. saiz 35.,.hehe alhamdulillah.,.

nextt !!!
g cari baju.,. mule tuhh memang terase cikit bab dari kecik aku tak pernah pakai baju kolah yang da memang beli ciap !! selalu mak beli kaen,g wat ngan jiran.,. opss !! luahan perasaan pulakk.,.hehe sambung2.,. mak kate canggih je yang oke.,. da jumpe niehh,tibe-tibe kkkkkkkkk.,.aaaaaaaaaaa.,.nnnnnnnn.,. saiz da takde.,. tinggal yang besa je.,. alahaiii !! badan kecik pulakk.,.

conclusion nye.,. 
mak terpakse beli kaen.,. de seminggu je lagii niey.,. minx" laa sempat ciap.,. thanx mak atas sume pengorbanan selame niey.,. sayanggg mak.,. ((:


No comments:

Post a Comment