Monday 9 January 2012

ouhh together :)

assalamualaikum ^^,

sape kah together ?? jeng jeng jeng.,. haha :D
itu la gitar kecyunk ngan aku :)) huhu
luv u , luv u , luv u

tadii borak-2 ngan along.,. takde keje an.,. along tuu abang angkat aku :) borak-2 aku soh die dengar bunyi gitar aku.,. telinge aku dengar oke jep.,. biase la kann.,. tanye along , sumbang gile kate nye.,. adoiiyaii.,. pali ta bele g.,. hurm !! 

aku adjuz la tali gitar tuu , sambil-2 borak ngan along.,. tapii , aku takot pulak nak tegang an bab takot tali putos.,. last-2 , aku malas.,. so , along balek la cepat-2.,. adeq awok niehh nak men gitar.,. tolong adjuz sampai sedap.,. conclusion nye , along yang men gitar tok aku.,. bezz !! along suke men gitar tok aku.,. like like like :)

along maen pluss nyanyi.,. die soh aku nyanyi , tapii malas laa.,. segan ?? huihh , harus la wehh.,. die sampai tatau nak nyanyi lagu pe.,. aku soh nyanyi lagu kiteowang.,. cehh ! dulu kiteowang bercinte , e2 yang de lagu.,.hahaha kelakar , kalakar.,. along cakap die ta nak nyanyi lagu tuu , t terengat dulu-2 nye hal.,.haha :D tutup cite.,.

 tapii aku akan nyanyi lau jumpe die t.,. janji :) balek la cepat cikit ekk.,. pape pown , along terbaekkkkk ! saya sayang abang saya laaaa.,.

p/s : aqilahsukelauowangmenkangitarplussnyanyiuntukdie

No comments:

Post a Comment