Sunday 5 February 2012

along n angah :)

heyp kowang.,. 
ariniey apy kott.,. nak tau ke nape ?? hehe jom kite cite-2.,.

semalam ngan rase ta bersalah nye , along nak balek raob tetibe.,. aku pulak tade , memey la mara kann.,. balek ta nak gtau awal-2.,. geramm.,. die mule tuhh nak balek semalam jugak , last-2 stay lagii.,. katenye , nak balek pas hajat tercapai.,. oke , nak jumpe aku an ?? tau la da bertaon ta jumpe.,.haha

ari ahad bermule :) aku engat yah takde bab gitar at die kott.,. along nak pinjam gitar.,. rupenye ade adeq aku tuhh.,. so , soh along datang ambek.,. sumpah segan.,.ngee~ aku soh die tiun sekali.,. gitar ngan tade beg , along ambek jerh.,. bab angah yang bawak moto.,. haishh , msti kowang pelik an ?? along tuhh abang angkat aku , angah pulak member die.,.

oke , sambong.,. pas da tiun , along tepon.,. cehh , along men gitar pluss nyanyi kott.,. suke :) rupenye an , ariniey besday along.,. huihh , sumpah ta engat.,. die balek bab besday die.,. baruu la tauu.,. aku tanye nak hadiah ape , die nak gitar tuhh.,. mane leyhh ! pas2 die mnx nk conteng gitar , lagi laa ta leyh.,. last-2 die cakap lau lepak ngan aku pown jadi laa , e2 pown da cukop tok die.,.

so , lepak ngan die petang tuhh.,. bab die nak balek seremban daa , engat ke nak dok lame g.,. ta pasal , gado ngan ayah die.,. e2 nak lari balek seremban lek.,. along-2.,. time teserempak ngan die , adoiiyaii ta sanggop nak mengaku abang.,. die bole tawaf satu taman mutiara 1 ngan 2 sambil men gitar.,. angah bawak moto , along men at belakang.,. aku panggil wat tatau jerhh.,. da la 2-2 menyanyi.,. sabo je aku nengok nyer.,.

engat nak lepak at balai , ambek kauu 2-2 pagar kunci.,. lepak at lua 2 jerhh.,. aku borak ngan along , bole pulak angah men gitar lagu slow-2.,. terokkk.,.haha oke , nak skip cite daa.,. along beli an baju tok aku , tapi tadi sebelum die balek lupe nak bagii.,.haha padan muke.,. pik gitar aku , aku bagi along :) yang bez ariniey dowang men gitar sambil nyanyi.,. terbaekkkk ^^

APY BESDAY ALONG n MEKASEH ANGAH

No comments:

Post a Comment