Wednesday 8 August 2012

ramadhan pertama tanpa abah :')

ASSALAMUALAIKUM :)

da bersawang blog sayee nieyhh ^^ sowie syg , lame ta luang an mase ngan awOk.,.

yayaya , ari pertama puasa . . aku da raye.,.huhu 
taon niey satuu kekurangan dalam idop aku.,. kowang kene bersyukur still ade ayah and mak.,.
tapii pernah ta kowang pk bile dowang da tade nanti ??

so , now think that keyhh.,. selagi dowang ade . . jangan kecik an ati dowang :)
ustazah yang ta bape nak ustazah bgi ceramah cikit.,.huhu

taon niey puasa at uma . . bertiga jee.,. 
aku , mak n abang.,. naseb la die keje at cniey and naseb laa ak ta belajar jaoh-2.,.
Allah tuu maha mengetahui :) 

tapi , seriously aku rindu abah sangat-2.,.
aku baru rase camne susa nye tade abah n kosong nye idop aku tanpe kasih sayang dye :)
selalu bulan puase , pegi terawih same-2 . . berbuke 1 family , ak dok sebelah abah.,.
dekat-2 nak raye nieyh lagii la sebak ati aku nieyh.,.

ak sedeh tp ak ta na nangis . . bab ak syg abah :)
sampai ariniey ak terbayang peristiwa tuu . . ak redha dengan ape yang da tertulis.,.
abah . . adikk rinduu nak cite ngan abah :'(


No comments:

Post a Comment