Friday 30 December 2011

jumaat terakhir :)

ariniey jumaat terakhir tok 2011.,. sedeh jugak sebenarnye.,. taon 2011 da nak abehh.,.
 sok aqilah akan wat sinopsis suke duke 2011.,. kene tunggu sok nye la yee.,.hehe

jumaat adalah ari yang mulia kann ?? kalau boleh sume nak pergi ari jumaat.,. aku bersyukur abah pergi khamis mlm jumaat.,. n d kebumian ari jumaat.,. sebelum solat jumaat.,. hurm.,. 1/1/2012 niey cukop la sebulan abah tinggal an kiteowang.,. aku redha.,. aku tanak sedeh-2 bab aku sayang abah.,. oke la,tak nak la cite sal niey.,. aku niey ati mate banyak.,. takpe la.,.hee :) don't make me cry.,.

ariniey aku nak apy-2 je.,. bab esok ari last tok 2011.,. 2012 taon yang nak bunoh aku.,. time 2 study hard for SPM.,. haiiiyo !! mane nak cari 10A+ niey ??hoho usaha kunci semua kejayaan.,. gud luck dear !! stop mase untok maen-2.,. stop bercinte-2.,. stop on9 selalu.,. stop update blog ari-2.,. mase tuu emas.,. aku da kene pandai bahagi an mase.,. lau tak cmne nak kejar sume.,. 

kehidupan aku da berubah :)

No comments:

Post a Comment