Saturday 31 December 2011

suke duke 2011

assalamualaikum kawan-2 yang d sayangi :)
nak cite niey arap enjoy keyh !!

taon 2011 da nak tutop tirai kan ?? kejab je setahon daa.,. cam-2 suke duke aku dalam taon nie.,.

start with my apy moment laa.,.
suke

-> ari first at kolah baru sungguh menakot an aku bab aku tak pernah kolah campor ngan laki.,. bile kene pindah kolah campor , hadoii tau jela jadi camne.,. takott d kelillingi lelaki.,. da setahon aku at c2 , alhamdulillah da oke.,. 
-> aku jugak dapat cinte monyet yang ke empat.,.hoho e2 la kali ke4 aku couple.,. tapi jadoh tak kuat.,. da ceraii.,.haha
-> rezeki aku dapat biasiswa taon niey.,. alhamdulillah.,.
-> aku jugak ade kawan-2 yang kepale tak betol cam aku.,. thanx 4 syukur :)
-> lagiii-2 !! aku d beri peluang join pasukan hoki sekolah peringkat daerah.,. dapat la no 3.,. ade duke d sebalek nye.,. bace at bace t.,.
-> aku jugak gembire bab sume exbf aku sporting cam aku.,.haha walaupown ati aku selalu d lukai tapi kiteowang still member.,. amer ciap jadi abang angkat aku.,.haha
-> apy bile angah n abang kawen :)

senyum dengan seribu kesedehan.,.
duke

-> aku selalu kene kaco kat kolah.,.haha perah la nangis sekali.,.
-> mase men hoki lutut aku kene pukol ngan dak kolah len.,. sabotaj betol.,. aku baru je masok , injured teros.,. pengadil boleh tak layan aku ?? aku kua padang sendiri.,. tampong ngan kayu hoki !! bape minggu aku jalan tak betol.,. naseb mintak maaf kat aku.,.
-> taon niey dua kali aku putos cinte.,.hakhak nak wat camne,curang !! 
-> then , result aku tak pernah nak gempak.,. sungguh menyedeh an.,. tapi arwah abah takde pown mara aku.. sebaleknye bagi semangat.,. thanx abah :)
-> taon niey jugak aku berperang ngan bestie aku sendiri.,.haha ade la prob nye kann.,. tak perlu d ungkit.,. da sattle ^^,
-> satu hal yang paling menyedeh an apabile abah meninggal pade 1/12/11.,. aku adalah seowang anak yatim :) arituu kiteowag g terengganu,ambek akak bab da abeh exam.,. abah saket mase at pekan.,. malam tuu jugak bawak jenazah balek raob.,. sampai cniey kol 3 pagi.,. cukop la tuu.,. sdeh pulak t.,.hee :)

niey la serbe sedikit suke duke aku sepanjang taon 2011.,.
selamat tinggal 2011.,.
selamat datang 2012.,.


No comments:

Post a Comment