Sunday 1 January 2012

azam 2012 (:

assalamualaikum ^^,

memandang an ariniey ari first tok 2012.,. nak gitau azam 2012 insyaallah akan tercapai laa.,.
of coz la akan d ushe kann.,. takkan nak cakap kosong.,.hee :)

lau bolehh aku nak jadi seowang yang lebih baek dari sebelom niey.,. bukan nye aku jahat , maksud nye baek dari segi agame n sume-2 laa.,. banyak an ibadat.,. buang rase malas.,. jaoh an sifat-2 yang susa an aku tok berjaye.,.

sejujur-2nye.,. aku memang seowang yang malas belajar.,. aku nak berjaye , tapi tatau nape malas sangat.,. serius aku mara diri aku niehh.,. tapii camne nak berubah ?? aku nak berjaye cam owang len.,. dapat straight A.,. result selalu gempak.,. tapii aku takde sifat nak belajar sungguh-2.,. mesti men-2.,. bajet cam faham ape yang cikgu ajar !! nakk spm daaa !!!!!!!!! adoiiyaii.,. sedarr laa !!

taon niey jugak aku nak jadi anak yang lebeh bergune.,. aku kene banyak tolong mak at kedai.,. dulu aku tak pernah kesah pown bab mak n abah yang susa payah.,. skunk bile abah da takde , aku kene sedar bende niey.,. takde da nak bazir mase ngan bende tak faedah.,. balek kolah aku kene jage kedai , ciap at homework n study !! aku tak boleh men2.,.

p/s : Ya Allah sedar kan la aku , buka kan la pintu ati ku dan permudah kan la aku menuntut ilmu.,. ~amin

No comments:

Post a Comment