Monday 2 January 2012

sume da besa :O

assalamualaikum n selamat pagi , tengahari ,petang n malam.,.huhu

sume da besa !

tadii along da balek KL.,. bab along an keje.,. selalunye along balek setiap minggu.,. alhamdulillah die selamat sampai.,. first time bawak kate die balek sane.,. lesen da berzaman de , tapi tak cukop pro.,. beli kte , tinggal at uma.,.haha owang len bawak , calar mengamok.,. mak tanye die ley ke tak bawak n die cakap boleh.,. mak izin kann laa.,. risau sebenarnye.,. tapii alhamdulillah.,.

angah da tak selalu balek bab angah da kawen.,. abang ngah tak keje at cniey.,. tapii rsenye taon niey da boleh tuka.,. lagii la angah jarang balek.,. lau abang takde , angah tido at uma niey.,. lau suami diey ade , tido uma dowang laa.,. angah selalu tolong mak at kedaii , tapii skunk mungkin jarang da.,.

abang pulakk da lame keje at lombong emas.,. alhamdulillah dekat je.,. tapii abang bzy.,. rezeki die da naek pangkat.,. abang tak sambong belajar pown ari2 , sijil je kott bab die g suke kje agaknye.,. abang untong bab Allah bagii die kemahiran tuu.,.

abang mi ?? baru abeh belajar ari2.,. alhamdulillah rezeki die dapat sambong belajar lagi.,. at kuantan la.,. angah , abang n abang mi same jep belajar at poli sane.,. tadii abang mi da pegii.,. mak nampakk sedehh.,. aku tau mak pk sape nak tolong anta mane-2 t.,. aku ingat ape yang abang mi pesan tadi :) belajar leklok keyh !

naseb la akak ade.,. tapii tuu hanye sementare.,. aku kene ready jela.,. akak baru abeh spm.,. so , skunk die free 3 bulan.,. sebelom result kua.,. aku n akak la yang tolong mak skunk niey.,. tapii akak mesti dapat sambong belajar tak lame lagii.,. mase tuu , aku la yang akan jage n tolong mak.,. aku tau tanggungjawab aku.,.

aku la adeq.,. anak bongsu yang tak pernah belajar at lua dari raob , takot nk bwk moto n kte .,. walaupown adeq beradeq aku kutok bab aku tak pernah kua dari raob tapii aq bersyukur.,. bile sume takde , aku la yang cerie an keadaan.,. aku ingat lagii dulu aku tinggal ngan mak n arwah abah je.,. walaupown aku tak pandai sume tuhh tapii aq bersyukur bab dari aku kecik aku tak tinggal an mak n abah.,. memang janji aku nak jage mak.,. bia la dok at raob je tapii aku ade tok mak.,. lau rezeki aku t dapat belajar ne-2 , aku tatau la camne.,.

p/s : aku arap yang terbaek :)

No comments:

Post a Comment