Wednesday 4 January 2012

hari pertame :) :l :(

banyakk nye dugaan .,. aku da start menumpang owang.,. serius aku sedeh.,. first-2 kolah of coz la da belajar.,. da la guru kelas still owang yang same cam taon lepas.,. teros terang , aku tanak.,. hurm , da cakap at ayahande tapii mase tak kene.,. ayahande bad mood.,. so , haruss la time je.,. 

then , aku risau bab aku nak pekse da.,. cikgu-2 sume aku tatau g.,. pas2 tibe-2 cikgu bagii borang pelajar PERHATI at aku.,. bukann nye dak jahat , e2 PERMATA HATI.,. tok anak yatim.,. tak sangke ade yang prihatin.,.hikhik bangge pulOk.,.

kaki aku saket bile jalan myb bab kasot tuu baru.,. cam biase laa , member-2 kolah aku tuhh da la suke mengacau owang.,. aptb.,. naseb ade dak baru masok.,. aku selamat cikit :) nak balek ngan nurul mulenye.,. tapii die balek awal.,. aku mule la pk camne nak balek an.,. nak nek bas tapii buku text banyak.,. aku terpakse jalan sampai uma kacik , nak tumbang aku.,. engat nak tunggu angah balek keje tapii kol 4 aku kene jage kedaii.,. hurmm.,. sesak la jugak.,. 

balek uma , aku teros mandi.,. ciap-2 , solat n makan.,. then , teros g kedai.,. mak nak balek ann.,. aku solat sambil menangis n tetibe kaki aku saket mase berdiri.,. Ya Allah , aku tak kuat.,. 

#taknaklasambungda

No comments:

Post a Comment