Friday 20 January 2012

jelez doe :(

assalamualaikum .,.
lame da ta update kannnn ??

uihh jelaz pulak ariniey kan ?? haiiiyaa ! kenape kenape kenape ?? hurm , jelez tengok keSWEETan pasangan bahagia :) haishh , aku pown ta dapat kebahagiaan camtuhh.,. terbaek la kowangg.,.

aku ngan nyrah jelez tengok kowang ^^ ta pe la , kiteowang ta dapat , janji member bahagia ngan tersayang tuhh.,.haha argghh , nak tengok kowang naek pelamin.,. ta saba , ta saba.,. aku selalu doakan keyhh.,. ikat la dulu , t melepas tatau.,.

kowang la couple yang gempak.,.aku suke , sempoiiii.,. niey pown aku jelez.,. hadooii ! haha bab banyak mulot doakan la , kowang bersatu sampai skunk.,. mekasehh at cikgu-2 n kawan-2 yang paling baek d dunia niey tau (:

aok da dapat rase kann , ape yang cingu cakap dulu ?? couple zaman persekolahan bez.,. same kolah pulak tuu.,. untong-2 :) aku ta dapat la merase , ta de jodoh ngan dak kolah tuu.,. aku tunggu at U nanti jerhh.,.-aminnnnn.,. tapii ka da jumpe die , jangan putos-2 da.,. teros an sampai bile-2.,.

waaa , aku pengapit.,. cop cop !! yess , da set name.,. bagos-2.,. tapii pengapit laki ta de lagii.,. aku masih mencari si die yang tatau ade at ne skunk.,. tapii aku arap jodoh aku sehat , apy n kelape ta betol cam aku.,. n aku arap die owang yang terbaek dalam ari-2 aku.,. jodohh , awak kat mane la kannn ??

#bileSayeJumpeAwak,SayeKeneLaaaSolatIstiqarahDuluKeyh

No comments:

Post a Comment