Thursday 26 January 2012

miss single :)

assalamualaikum.,.

ariniey nak cite-2 peristiwa selame aqilah single.,. start 13/12/11 sampai ariniey :) yeah ! i'm miss single.,.haha dulu mase aku hilang abah , die jugak tinggal kan aku.,. yee , memang sedeh.,. aku tau aku sayang die.,. tapi aku lagi sayang kan abah.,. die ta penting sangat bagi aku.,. selamat jalan jela.,.

huaaa ! sejak aku single , adoiii memang bosan.,. tapii mase ade die pown bosan.,. bahagia hanye sementara.,. ape ley buat , die bukan tok aku n aku of coz bukan tok die.,. tapi jimat kredit.,.huhu jab je jimat nye.,. ari-2 dok msj ngan double gemok.,. along angkat aku tuhh.,. terok-2.,.

kadang-2 msj ngan kacek.,. mane nk jimat tah.,. asyik-2 msj owang jerhh.,.haha terokk la akuu.,. tapii  satuu je aku tade , tempat kongsi masalah.,. tade tempat nk mengadu , tade tempat nak bagi sayang ckit.,.haha sayang aku mahal keyhh.,. suami jerh yang layak dapat sume kaseh sayang t.,.

huahua perlu ke cakap sal suami skunk nieh ?? belom kott.,. aku tade calonn !! arghh.,. sape laa bakal husband niey ?? lau boleh tanak yang terok laa.,. oke !! cukop.,.haha

single bez sebenarnye , tapi kadang-2 perasaan kite yang ganggu.,. bile nampak owang kapel , kite nak.,. bile owang cite-2 die de couple , kite nak.,. e2 la perasaan kite.,. owang nak ,kite nak.,. aptb.,. perasaan haruss la d kawal.,. sume nye da tertulis.,. juz doa , mnx kat Allah :) insyaallah.,.

azz tuhh memang laa kann :) nape aku mara die , benci die.,. tapi bile cakap tepon ngan die , aku gelak-2 jerh.,. cakap die menipu pown , aku ta reti serius.,. aptb kann ?? yee , aku salah !! kamarul pulak , still kawan walaupown die da berpunya.,. relax cam aku ann ?? kate kawan :) amer ?? waa , exbf terbaek.,. tapi da buang tahta tuu , now his my bro.,. along aku.,. wat pasal , aku report.,.haha koko ?? tah la mane.,. bzy ngan awx.,.haha tapi kawan lagii.,.

oke laa , sampai at cniey jerhh.,. boiiii :) tergantung ke ?? sambong sendiri.,.hahahaha

#namebarumisssingle

No comments:

Post a Comment