Saturday 28 January 2012

pegi nogori :)

assalamualaikum ^^,

ariniey g kenduri kawen kat negeri sembilan.,. sape kawen ?? haha katik a.k.a muizz.,. follow belah die la nieh.,. anak angkat mak a.k.a bestie abang aku.,. kamcing ngan family aku die tuu.,. yang sambut menantu ta dapat datang t nak g kenduri len.,. gerak kol 7lebeh , mayb la.,. aku cam bese , dok depan.,.haha tapi selalu kene mara bab tanak pakai tali.,. bende tuu merimas an aku.,.hee

abang aku ikot mempage , yerr memang dekat.,. aku ta ley bla sarapan at mempage ??????? cuakkkkk aku camnieh.,. AZZ dok mempage.,. aku doa je dalam ati , jangan ade pagi-2 tuu.,. cepat-2 makan n gerak semule.,. huihh , naseb tade.,. relax la cikit.,.

then , kiteowang da sampai n9.,. cari laa felda ape tahh.,. paloh ke palong.,. aku pown confius.,.haha tapi-2 still awal lagi , takan nak g uma pengantin pompuan da.,. kiteowang cari la homestay katik.. pusing-3 , jumpe jugakk.,. ramai budak-2.,. i likee.,. keje aku men ngan dowang laa.,.haha

huaaa , aku da bosan owang cakap aku along laa , angah laa.,. 2we sangat ke aku niey ?? aku anak no 6 tau , bongsu kott.,. huh ! sabo jela ann.,.

sambong balekk  , pas2 nak gerak g uma pengantin pompuan.,. aku pelik mane sedare-2 katik niehh.,. nape pulak aku kene angkat hantaran niey.,. da la ta kenal sedare mare die.,. yeee , aku segan.,. mase borak ngan katik pown , nak tangkap gambar.,. oke faham , die pengantin kann.,. tapi adat sane pelik la cikit.,.haha ehh , cian kott katik , baju besa abeh.,. saiz XXL kott.,. die kecik , S myb.,. cam pendekar da jadinye.,. mase akad nikah pon cmtuhh.,.

da anta hantaran masok uma , pengantin da tangkap gambar atas pelamin.,. yeahh , mase untuk makan.,. tapii nape de mamat hensem at c2.,. adooiiiyaiii , comey doe.,. putehh g2.,. aku dengar die borak ngan member die , ouhh dak mrsm kott.,. niey yang rase nak cari owang nogori nieh.,.haha :D

nak balek raob !! katik pulak ajak bergambar.,. aku rase aku segan , bab sume yg tangkap gmbr sedare die.,. da la , tade kene mengene.,.haha mase die ngah bergambar , kiteowang bangon nak balek.,. die panggil-2.,. nak tergelak betol.,. last-2 tangkap jugak laa.,. mase untuk balek.,.

semangat nak balek bab nak tengok bunge api at padang raob.,. ade kte block pulakk.,. BMW kott.,. penat abang aku cari tuan empunya kte.,. akhir nye de , so teros gerakk.,. kat temerloh mak nak g pasar , tapi tade.,. aku cuak bile dengar abang aku cakap nak g pasar at MEMPAGE ??? ape niehh ?? asal asyik mempage.,.

aku teros text kacik , aku memang na sampai sangat daa.,. penat doa , tapi benti jugak.,. sepangjang jalan , aku pandang fon.,. aku tunggu kacek rep msj.,. tade aku mengusha owang.,. tatau la nape aku takot sangat.,. padehal aku ngan azz da lame clash wlaupon ta pernah jumpe.,. da la pasar mempage tuu , panjang nak mampos.,. dari hujung cniey , nak sampai ke sane.,. Ya Allah , sabo jelaa.,. gile betol !

akhir nye , selamat.,. aku rase die tade.,. bile nampak SELAMAT DATANG KE RAUB , indah nye perkataan tuu bagi aku :) lagi 1 nak cakap , aku ta g padang.,. tade sape pon gaye nk anta.,. bapak sedeh :(

#sukedaknogorituuuuuuuuu


No comments:

Post a Comment